Post Single Page

Blog item template

Britt van Smeerdijk

In Blog, booming, Uncategorized Posted

Steeds vaker zien we sterke, verhalende of grappige video’s langskomen waar achteraf een merk achter blijkt te zitten. Bijvoorbeeld die ontzettend sterke videovan Save the Children waarin we het leven van een Londens meisje in een snelle montage zien veranderen in het leven van een kind in een oorlogsgebied. En ook in onze eigen producties passen we dit principe toe. Bijvoorbeeld in de videoserie voor NOC*NSF waarin we twee sporters met elkaar gingen swappen. NOC*NSF wordt amper genoemd in deze video’s terwijl dit toch echt de afzender is. Vandaag de dag zien we steeds vaker branded content. Maar wat is branded content eigenlijk en hoe kan je het zelf inzetten als maker of merk?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni

0 Comments

Leave a Comment