Slide homepage, Video

Jillz

Project details

Client

Jillz - Heineken

Collaboration with

Social1nfluencers

Category

Slide homepage, Video

Deze campagne stond helemaal in het teken van vrouwen en hun ‘sweet but not that sweet’ kant. Elke aflevering stond er daarom een nieuw dilemma centraal. Met twee opties: kies je voor the sweet of the not so sweet kant. Fans konden hun keuze achterlaten op de website van Scoupy (nadat zij Jillz hadden gekocht in de supermarkt en hun kassabon hadden geüpload) en daarmee maakten zij kans om samen met influencer Jamie Li op pad te gaan. Bekijk de afleveringen in de videoslider hieronder.

Front-row of backstage | Heineken/Jillz
SpelenPlay
Party outfit shoppen of VIP in de Jimmy | Heineken/Jillz
SpelenPlay
Privé optreden of een plekje on stage? | Heinken/Jillz
SpelenPlay
Festivalspot of meet & greet | Heineken/Jillz
SpelenPlay
Festivalspot of meet & greet | Heineken/Jillz
SpelenPlay
previous arrow
next arrow
01
02
Share on
Previous

Beachmasters

Next

Ontwijnen